Omnichannel & Multidevice
Użytkownicy dokonują zakupów w ruchu. Mają coraz mniej czasu na odwiedzanie tradycyjnych sklepów. Często korzystają z laptopów, tabletów czy smartfonów. Variantic dostosowany jest do każdej platformy i bez problemu można zastosować go na różnych nośnikach.
FAKTY:
Zakupy wielokanałowe zyskują na popularności, a około 60 do 70 procent konsumentów szuka informacji i kupuje zarówno w sklepie, jak i online
Ankieta McKinsey & Company: nastroje i zachowania konsumentów w USA podczas kryzysu związanego z koronawirusem
89% kadry kierowniczej wyższego szczebla uważa, że oczekiwania klientów nieustannie się resetują, aby dopasować się do ich najlepszych doświadczeń wielokanałowych
Indeks doświadczeń dotyczących trendów cyfrowych Adobe 2023
ZAŁOGA
Zespół tworzą pasjonaci, eksperci w swoich dziedzinach. Skupiają się na swoich obszarach, ale mają świadomość najważniejszego celu.
-
Marcin Wroński
SENIOR DEVELOPERMarcin jest odpowiedzialny za projektowanie nowych funkcjonalności w Variantic i zarządzanie pracą naszych programistów.
-
Adrianna Balicka
CHIEF OF SUPPORTAda jest odpowiedzialna za natychmiastowe rozwiązywanie rzadkich problemów użytkowników Variantic, jeśli błędnie myślą, że coś poszło nie tak.
-
Wiktor Bednarek
CHIEF TECHNOLOGY OFFICERWiktor upewnia się, że nasi Partnerzy i użytkownicy znają wszystkie funkcjonalności Variantic i planuje dalszy rozwój systemu.
-
Marcin Skurczyński
DIRECTORMarcin wpadł na to rozwiązanie wiele lat temu i obecnie jest niezwykle zajęty wiedząc wszystko najlepiej.
-
Szymon Barosiak
CHIEF COMMERCIAL OFFICERSzymon prześwietla wszystkich potencjalnych Partnerów, którzy jeszcze nie wiedzą, jakiego unikalnego narzędzia im brakuje.