Variantic w Brazylii
Rynek e-commere w Brazylii jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w regionie. Nadejście pandemii sprawiło, że stał się też jednym z głównych sposób pozyskiwania produktów. Wiele firm odpowiadając na potrzebę stworzyło swoje narzędzia B2B oraz B2C, jednak Ci którzy chcieliby oferować spersonalizowane produkty, muszą mierzyć się z o wiele bardziej złożonym i wymagającym zaawansowanej technologii zadaniem, aby zaoferować konsumentom intuicyjne i przyjemne doświadczenie konfigurowania produktów.
Dlatego właśnie TopSolid Brazylia zdecydował się stać wyłącznym dystrybutorem #Variantic w tym Państwie. Ze względu na nowoczesne, szybkie i niezawodne podejście Variantic jest wyjątkowym sposobem rozszerzania możliwość sprzedaży spersonalizowanych produktów przez internet. „Wierzymy, że dzięki Variantic, brazylijskie firmy będą mogły zaoferować swoim klientom nowe i efektywne sposoby kupowania on-line, gdzie konfigurowanie i dostosowywanie produktów do swoich potrzeb jest innowacyjnym i bezprecedensowym doświadczeniem” – wyjaśnia Glauber Longo, dyrektor generalny TopSolid Brazylia.